wtorek, 25 listopada 2014

Bombki z Makaronu

Jak już wspomniałam w poprzednim poście, zrobiłam też bombki z makaronu, efekt super :D

Do przygotowania potrzebowałam:

- makaron ( ja wybrałam muszelki ale może być inny)
- kule styropianowe ( średnica wedle uznania)
- gorący klej
- przywieszki do bombek
- farba w areozolu ( kolor wedle uznania).

Najpierw musimy rozgrzać klej, którym będziemy kleić makaron. Na pewno wiecie, są specjalne pistolety, do których wkłada się silikonowe sztyfty, które pod wpływem ciepła się topią i bardzo dobrze kleją ;). do kuli przyczepiamy zawieszkę. Będzie ona stanowić punkt wyjścia, od którego zaczniemy przyklejać makaron. Każdą muszelkę smarujemy i kolejno przyklejamy do kuli :


W przypadku innego makaronu, układ będzie pewnie wyglądał inaczej, ale to już jest kwestia naszej wyobraźni jak chcemy żeby to wyglądało ;)
Obkleiliśmy wszystkie kule:



Możemy więc przystąpić do farbowania kul. Moje będą czerwone i będą doskonale pasować do bombek z kaszy ;)


Można jeszcze przyozdobić je cekinami np w złotym kolorze lub dodać kokardkę. Ja swoje zostawiam w stanie widocznym na zdjęciach :)

za odwiedziny i miłe słowo serdecznie dziękuję ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz